Assembly of Iron - přehled:Health Points - 2,998,175
Průměrný drop - 190 26 54
Hard Mode - dostupný
Berserk - 15 minut
SteelbreakerHigh Voltage – Aura, způsobující 1,500 dmg do celého raidu každé 3 sekundy
Fusion Punch – Způsobí cíli 18,850 - 21,150 přírodní dmg a nadále způsobuje 15,000 přírodní dmg každou vteřinu po dobu 4 vteřin
Static Disruption (po zabití jednoho ze zbývajících bossů) – Způsobí 3,500 přírodní dmg nepřátelům v okruhu 6ti yardů ale zvýší mu obdrženou přírodní dmg o 25% na 20 sekund
Overwhelming Power (po zabití obou zbývajících bossů) - Zvětší cíl a zvýší mu dmg na 200%. Cíl však za 60 sekund dostane Meltdown
Meltdown (po zabití obou zbývajících bossů) - Ten, kdo má na sobě tento buff, dostane IK a dá 29,250 - 30,750 přírodní dmg do okolí 15ti yardů
Electrical Charge (po zabití obou zbývajících bossů) - Zvýší mu dmg o 25% a vyléčí mu 20% jeho maximálních HP pokaždé, když někdo (i pet) zemře
Runemaster MolgeimShield of Runes - Vycástí okolo sebe štít, který absorbuje 20,000 dmg. Když je tento štít rozbit, je vůdči Molgeimovi zvýšena dmg o 50% na 15 sekund
Rune of Power - Vycástí na zem velkou modrou runu, která každému, kdo v ní stojí + 5 yardů okolo ní, zvyšuje dmg o 50%.
Rune of Death (po zabití jednoho ze zbývajících bossů) - Vycástí na zem 13 yardů velkou zelenou runu, která každému, kdo v ní stojí dává 2,750 stínové dmg za půl vteřiny po dobu 30ti sekund
Rune of Summoning (po zabití obou zbývajících bossů) - Vycástí na zem runu, ze které se budou pravidelně spawnovat addi - Lightning Elementálové
Lightning Blast (po zabití obou zbývajících bossů) - Způsobuje 9,425 - 10,575 pžírodní dmg do hráčů v okolí 30ti yardů
Stormcaller BrundirChain Lightning - Způsobuje 4,163 - 4,837 přírodní dmg, která skáče po 5ti cílech. Tato abilita je přerušitelná
Overload - Způsobuje 20,000 přírodní dmg do okruhu 30ti yardů. Cástí se 6 sekund, takže je dost času před ním utéci
Lightning Whirl (po zabití jednoho ze zbývajících bossů) - Způsobuje 3,770 - 4,230 přírodní dmg náhodnému cíli každou vteřinu po dobu 5ti sekund
Lightning Tendrils (po zabití obou zbývajících bossů) - Vznese se nad zem a sleduje náhodně zvolený cíl. Hráči v okolí Brundira dostávají 3,000 přírodní dmg každou vteřinu
Taktika1. fáze - všichni tři bossové jsou naživu:
Raid může zabíjet bossy v jakémkoli pořadí chtějí, ale výrazně nejlehčí je pořadí: Steelbreaker – Molgeim – Brundir. Nejdříve je potřeba rozdělit si, kdo a kde budu koho tankovat a kdo healuje jakého tanka a raid. Brundira je potřeba tankovat dál od raidu kvůli nově, jinak je to na dohodě.
Tank a melle hráči na Brundirovi by měli při každé nově odbíhat, aby nedostávali dmg z Overloadu
Hráči útočící do Brundira by se měli pokoušet přerušovat Chain Lightning
Občas se může stát, že Molgeim vycástí Rune of Power pod Steelbreakera nebo Brundira. V takovém případě musí tank co nejrychleji s bossem uhnout pryč z runy a naopak co nejvíce DPS hráčů by se do ní mělo snažit postavit
Steelbreaker na tanka bude házet Fusion Punch. Je nutné ho co nejdříve sundat (magic – nechť to dispelluje healující Paladin či Priest, případně tank sám – je-li to Paladin)
2. fáze - už jen dva bossové jsou naživu:
Po zabití prvního bosse zbývající dva získají nové schopnosti. Pokud zabíjíte bosse v doporučeném nejlehčím pořadí, pak jsou stále naživu Molgeim a Brundir
Molgeim bude dělat Rune of Death, z nichž je nutné velice rychle vyběhnout.
Brundir bude házet na náhodné hráče Lightning Whirl
3. fáze - poslední boss naživu:
Po Molgeimově smrti zbývá už jen Brundir, který získal novou abilitu – Lightning Tendrils. Při jejím aktivování se boss vznese do výše a dává dmg do náhodně zvoleného cíle + okolo něj. Proto je nejlepší, aby se hráči rozprostřeli po místnosti a vyhýbali se tomu, po kom zrovna Brundir jde. Pokud chcete zvýšit DPS Ranged hráčům, je možné si Brundira ve vzduchu mezi tanky tauntovat. Ve chvíli, kdy se Brundir vrátí na zem se pokračuje standartním stylem „tank and spank“, dokud boss nepadne.
Hard modeHard mode zde spočívá v jiném pořadí zabíjení bossů, než jsme si popisovali výše. Jako posledního živého bosse musíme ponechat Steelbreakera. Po chopitelne jiné pořadí zabíjení bossů jim dodává jiné ability. Steelbreaker po smrti jeho svou kamarádů použije svou nově nabytou abilitu Overwhelming Power. Ta dá na aktuálního tanka DoTku, která ho zvětší, zvýší mu dmg na 200% avšak majitel DoTky po 60ti sekundách dostane IK a pokud stojí někdo v okruhu 15ti yardů dostane také značnou dmg. Tank by měl proto těsně před koncem DoTky odběhnout pryč od raidu. Zde přichází na scénu druhý tank, který bude Steelbreakera tankovat dále. Samozřejmě také ihned dostane DoTku, takže za minutu opět zemře. Pokud se tedy Váš raid neskládá jen z tanků, bylo by dobré zabít Steelbreakera co nejrychleji. Šetřete proto své CD, trinkety a vše podobné právě do této fáze.