VlastnostiHealth Points - 5,578,000
Průměrný drop - 180 9 38
Hard Mode - nedostupný
SchopnostiFlame Jets – Dupnutím do země způsobí 5,655 - 6,345 ohnivé dmg a přeruší kouzlení na 6 vteřin. K tomu Vám naskočí DoTka 1,000 ohnivé dmg na dobu 6ti vteřin
Scorch – Pálí dopředu na vzdálenost 30 yardů trysk plamenů, jež způsobuje 2,357 - 2,643 ohnivé dmg za 0,5s po tři vteřiny. Zároveň rozpálí zem okolo sebe, jež ubírá 1,885 - 2,115 ohnivé dmg každou vteřinu v okruhu 13ti yardů
Slag Pot – Náhodného člena raidu vezme a vhodí si ho do svého kotlíku Slag Pot (má ho na břiše). Toto způsobuje 4,500 ohnivé dmg každou vteřinu po dobu 10ti vteřin. Pokud toto přežijete, dostane buff na zvýšení haste o 100% na 10 vteřin
Strength of the Creator – Zvýší dmg o 10%. Tento sčítající-se buff se vyskytne pokaždé, když se objeví Iron Construct a zmizí se zničením Iron Constructa
TaktikaTento souboj se více méně podobá „tank and spank“ strategii. Hlavním doplňkem tohoto boje jsou addi - Iron Constructi, jež je potřeba vláčet na rozžhavenou zemi, až jejich buff dosáhne 10ti stacků a stanou se tak žhavými. V tuto chvíli je tank (nejlépe Off Tank) odtáhne do vody, kde se stanou křehkými a budou ochromeni na 20 vteřin s přídavkem o 50% zvýšené šance být kriticky zasaženi. Při zasažení ranou více jak 5,000 dmg budou zničeni, což znamená za každého zničeného Constructa o jeden Ignisův buff méně. Casteři by si tu měli dávat pozor na Flame Jets, neboť tato schopnost jim může zablokovat kouzlení na 8 vteřin. Main Tank by měl Ignise vodit s uvážením tak, aby plameny nešly do raidu, tzn. okolo raidu. Zbytek už je staré známé „tank and spank“, vyhnout se žhavé zemi a prohealovat DoTky.
postrehy z encounteru : - iron constructi sa nesmu dotknut normalnej zemy pretoze im padnu stacky ...
- DBM hlasi krasne vsetko, ked pise stop cast tak stop cast ! ten silence je zly hlavne ked niekto k tej dotke dostane slag pot
- isli sme na 4 healy, nema enrage a mana nam dochadzala jak hovado ....
- naj tankin spot je pri vodopade, na zemy je taky lem do pol obluku, po nom nech ho tank taha ... zhorena zem bude pri sebe a hned pri vode, OT nema problem odniest contructov, zaroven MT moze bezat cez vodu naspat k prvemu miestu ( bude mat 3 miesta na ohnivu zem ) a vyhne sa tak dmgu z ostatnych ohnov
- slag pot nehodi do kotlika, ostane na zemy, da vam to debuff a ocerveniete , zaroven to hlasi DBM a ked je nastavene dostanete lebku ...